Enjoy life -

Alla inlägg under september 2012

Av Viktoria Holmqvist - 30 september 2012 22:18

 

we
Av Viktoria Holmqvist - 30 september 2012 17:17

Nu har jag bara liiite kvar på arbetet. Ska bli så otroligt skönt att sedan få ta ledig söndagkväll. Tror jag ska reda upp och fixa lite ljus sedan.. :) 

Var som sagt ut och äta med Daniela, och gott var det. Efteråt kom vi hem till mig och åt glasskaka som efterrätt. Men nu ska jag aktivera mig med skolarbeten igen.


 

Av Viktoria Holmqvist - 30 september 2012 10:54

Så var det sista September då. Tiden går ju för snabbt. Ännu är det en stressig vecka kvar med arbeten, prov och skola, men efter fredag blir det betydligt lugnare vilket skall bli skönt. 

På fredag var Karin och Jocco till oss en stund, vi åt franskisar o. korv, pratade o. tog det bara lugnt. 

Lördagen bestod av utedag och mini-OS i lågstadiet, vilket var riktigt roligt haha. Senare på kvällen blev det Ekenäs igen, o. efter helt andra lördagsplaner för kvällen än det var tänkt blev det hemma kväll hos Daniela med film o. lite gott. 

Nu ska jag just sätta mig o. laga arbeten o. halv 3 tiden blir det ut o. äta med Daniela som belöning. 

Nu några bilder från helgen.


       

Av Viktoria Holmqvist - 28 september 2012 22:11

     

we
Av Viktoria Holmqvist - 28 september 2012 16:05

  

Nu åker jag snart iväg efter Karin och sedan är det barnvakt som gäller! Jag ska vara här hemma hos mamma med småbröderna till imorgon kväll då mamma är på kryssning. Och imorgon blir det utedag som gäller i lågstadiet (;


Av Viktoria Holmqvist - 28 september 2012 09:48

   

Hittade några 1 års gamla bilder.

Av Viktoria Holmqvist - 27 september 2012 21:45

Hejsan, har varit dålig uppdatering idag men har haft fullt upp. Hade skola mellan 8.30-14.00, och tror ni inte vi fick ännu flera uppgifter?! 

Nåja, efter skolan blev det att packa ihop det sista och vänta på att pappa kom efter mig. Kring 18-tiden var jag och Smulan innanför dörren hemma hos mamma och det märktes att det var en tid sen man senast var på besök. Fick tom. kram av min kära lillebror :') Ikväll har jag då alltså umgåtts med familjen o. mommo. Vi har sett på bilder från Rhodos, pratat o. så har jag färgat mammas hår. 

 



Av Viktoria Holmqvist - 26 september 2012 20:30

       

Började må bättre mot kvällen så gick ut och fotade lite höstbilder. Vädret har verkligen ändrts veckan vi var i Rhodos. Första bilden är dagens favorit.

Presentation

Ni har kommit till en finlandssvensk tjej som skriver om sitt liv och delar med sig av sina bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards