Enjoy life -

Alla inlägg under februari 2013

Av Viktoria Holmqvist - 24 februari 2013 09:23

 

Vaknade av att solen lyste på mig idag och Milton satt i fönstret och solade sig. Ljuvliga söndag ♥ Nu ska jag äta lite och sedan blir det att gå ut på en liten länk tror jag. 

Av Viktoria Holmqvist - 23 februari 2013 12:11

Igår fyllde Leli år, så då bestämde vi oss att åka till Jumbo och spela lite Hohtominigolf med Nico och Miki :--)

           

Födisbarnet♥

  

Jättelyckad dag! :--)

Nu blir det att fixa sig och sedan blir det att köra till Kimito och fira mommo och moster en stund. Senare ikväll blir det melodifestivalmys hos Cato♥

Av Viktoria Holmqvist - 21 februari 2013 21:51

         

Hemma igen efter en allt för kort resa, pga. att Daniela var sjuk hela gårdagen och låg och sov. Som tur hade jag Esseflickorna som kom och gjorde mig sällskap :--) Har annars haft en jätterolig roadtrip med lite för mycket skog och åkrar och lite för lite människor, haha. Före vi kom hemåt idag åkte vi via Vasa och gick i lite butiker där och åt på Rosso, nomnom. 

Nu ska jag sova eftersom jag är såhääär trött! Dessutom har man nya planer för imorgon, mer om det sen. Godnatt♥

Av Viktoria Holmqvist - 18 februari 2013 21:06

Nästan allting packat och klart, I´m ready to go! 

See you soon!

Av Viktoria Holmqvist - 18 februari 2013 11:02

               


Nu blir det att fara på första arbetsturen till Kårkulla! Slutar 21.15 ikväll, så kanske bloggar då. Annars bloggar jag säkert först på fredag, för imorgon bär det av på lite roadtrip till Österbotten med Daniela :-) See ya! 

Av Viktoria Holmqvist - 16 februari 2013 13:07

 

Var och se på systers gamlasdans igår. Fint var det! Kommer att komma massor med bilder så håll utkik ☺

Av Viktoria Holmqvist - 14 februari 2013 20:48

Texten i denna låt är SÅ sant!


Hoppas ni alla har haft en bra Alla ♥-ansdag! Själv har jag haft en riktigt fin dag först på praktiken och sedan ännu en rolig stund med min söta 7-åriga tös! :--) Cruis med Cato har jag också hunnit med och nu gos med mina egna ♥. Imorgon är jag ledig och det för att jag ca. 11-tiden startar mot Kimitoön där jag ska kolla på systers gamlasdans och sedan har jag dejt med saknade Karin! 

Av Viktoria Holmqvist - 13 februari 2013 21:24

 

we
Ovido - Quiz & Flashcards