Enjoy life -

Alla inlägg under november 2012

Av Viktoria Holmqvist - 30 november 2012 23:56

Man ser inte hur mycket snö det egentligen är på bilen men jag måste bokstavligen gräva fram den, haha!

       

Som ni ser har det kommit massor med snö! Jag som inte brukar tycka om den så är nu bara glad, december är en snömånad! Haha. 

Har varit hos Cato ikväll och kollat x-factor! Riktigt skönt med lugna kvällar nu, min förkylning börjar även gå om så det är roligt. Och idag (kl. är över 00:00) så får man öppna första kalenderluckan :-) 


Och glad lilla jul på er allihopa! 



Av Viktoria Holmqvist - 30 november 2012 12:06

   

Såhär ser det ut utanför mitt fönster nu! Snösnösnö.. Men för en gångsskull klagar jag inte! 
Dagens planer är att arbeta på slutarbete, göra det sista på IA:dagboken, lite julklappspyssel och kanske en snabb dammsugning. Ikväll om de kommer och plogar alla vägar så blir det filmkväll med Cato :-) 

Sitter nog bra med ledigt hela nästa vecka ännu!

Av Viktoria Holmqvist - 29 november 2012 19:48

   

Efter en bra dag så avslutar jag den med lite julpyssel! 

Tidigare idag var jag till stan med Cato och gick i lite butiker och åt vid Harolds. Sjukt fint med snö :)

Och nu på kvällen kom Miki och Jenna hit och såg en film! 

Av Viktoria Holmqvist - 28 november 2012 23:17

     

Här är 3 bilder jag tog ikväll. 1. Milton♥ 2. Smulan♥ 3. Jul i vårt hus.


Var som sagt på julbasar och sedan var jag till butiken med Daniela. Då vi var där så ringde Jenna så jag fick skynda mig hem och så fick jag besök av henne och Brajje. Vi bara pratade och åt mockarutor, och efter det har jag sett film. Nu ska jag sova i hopp om att sova bra i natt, eftersom jag inte har gjort det nu på några nätter. 

+ Att nu då det kommit snö kan det bli lilla jul :')

Av Viktoria Holmqvist - 28 november 2012 15:48

 

Idag var det då sista praktikdagen. Kändes lite ve-modigt då jag på morgonen fick det här ovan + varsin kram av alla barnen, att det redan är sista dagen. Har verkligen trivdas med barnen! 

Men nu ska jag snart börja fixa mig lite och sedan gå över till dagiset på julbasar. Sedan blir det nog att vila hela kvällen, för jag är så förkyld! 

Av Viktoria Holmqvist - 26 november 2012 21:16

Här ligger jag nerbäddad under täcket och har laddat upp med medicin, näsdukar och lite varmt att dricka. Jo, jag är förkyld. Igen. 

Nåja, bara 2 dagar praktik kvar :( sorligt men sant. Imorgon är det dessutom utvärderingen av yrkesprovet, måste säga att jag aldrig har varit såhär nervös förut för en utvärdering. Så mycket tankar som bara undrar om man gjort saker tillräckligt bra osv.. 

Av Viktoria Holmqvist - 25 november 2012 17:13

 

Här är lite bilder från förra veckoslutet då jag, Cato, Åsa och Issa hade tjejkväll! :-) 

Av Viktoria Holmqvist - 25 november 2012 16:07

Söndagkväll och jag har en super bra helg bakom mig!

Ibland bara älskar man livet♥


På fredagen slutade jag redan kl.13, och hade planerat att ta hemmakväll då, men lite över 17 hade planerna visst ändrats! 19.30-tiden kom Leli, Miki, Nico och Matte till mig och senare på kvällen blev det promenad genom hela Ekenäs och sedan Santa Fé! Super rolig kväll med mycket skratt och skålas :')


      


På lördagen blev det julmarknad på morgonen och sedan till Koti pizza för att äta med Leli och Nico. 

Sedan på kvällen blev det lite festas hos mig igen, Kelly, Tessi, Jenny, Elin och Jassu kom hit före jag,J,J,E och M for till Ettan och såg på Scandinavian Hunks! Riktigt kul kväll! :)


                 

(Lite suddiga bilder, och inga bilder är mina i detta inlägg.)


Idag har jag varit till Karis Abc med Elin, Miki, Tanja och Daniela. Ikväll blir det film! 


Ovido - Quiz & Flashcards