Enjoy life -

Alla inlägg under oktober 2012

Av Viktoria Holmqvist - 31 oktober 2012 16:57

   

Så har halva jobbveckan gått redan! Igår spenderade jag kvällen i Salo med Jenna och så avslutades den med Hese, mums. 

Idag jobbade jag 8:30-15:30 igen och var till stan och gjorde lite ärenden och nu reder jag lite. Ikväll blir det chillkväll! 

Väntar myyycket på helgen redan, för då blir de parteeeey the whole weekend! ;)

Av Viktoria Holmqvist - 29 oktober 2012 15:59

   

Här har jag tagit 2 bilder i mörknet/skymningen och tycker på någotvis om dem fast de är enkla och så. 

Av Viktoria Holmqvist - 29 oktober 2012 15:30

 

Så var det måndag igen! Det måste nog vara veckans värsta dag, vet inte varför men jag sover alltid dåligt mellan söndag och måndag, man är stressad, och på underligt humör. Fast idag har det varit en bra måndag. 

Var på dagis mellan 8.30-15.30 Började bl.a planera lite pyssel som jag ska ha för barnen lite närmare lilla jul ☺ Nu har  jag varit hemma en timme ungefär och har sett igenom lite barnböcker som jag ska välja att läsa för barnen. 

Senare ikväll blir det som vanligt Ensam mamma söker hos Cato

Av Viktoria Holmqvist - 28 oktober 2012 21:28

       

Gårkvällen såg ungefär ut såhär! Bilder från förfesten, sedan blev det utgång. Började dock fara hemåt redan kring 1-tiden, men via Prisses så var hemma kring 2-tiden. Helt kul kväll med flicksen! 

Av Viktoria Holmqvist - 28 oktober 2012 16:59

 

Hejsan, efter en lång söndag (eftersom vi alla har kommit ihåg att ändra till vintertid, eller hur?) med städning, butiken, haft katten på rymmen m.m så tänker jag nu mysa med ljus och några GG avsnitt i soffan. Uppskattar söndagarna mer än jag har gjort förut, vet inte om det har med att de har blivit mörkare och så eller vad det är men skönt med söndag är det i alla fall.

Senare ikväll kommer det bilder från gårkvällen. 

Av Viktoria Holmqvist - 27 oktober 2012 17:27

             


Av Viktoria Holmqvist - 27 oktober 2012 15:29

NU SKULLE ALLA KUNNA VARA JÄTTEGULLIGA OCH RULLA NERÅT TILL FOTOTÄVLINGSINLÄGGET OCH RÖSTA FAVORITBILDERNA DÄR!! Det kom just flera bilder dit! TACK ☺

Av Viktoria Holmqvist - 27 oktober 2012 13:05

 

Nu blir det Koti Pizza med Cato♥ 

Bloggar mera senare. 

(OBS! Ingen har väl missat att det har kommit snö?!)

Ovido - Quiz & Flashcards