Enjoy life -

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Viktoria Holmqvist - 2 januari 2013 22:56

Nu ska jag gå på dejt med sängen. Har klockan och ringa på 9-tiden imorgon, för ska iväg och ha kul med Karin och Ida! Vart vi ska får ni veta imorgon om jag hinner blogga före vi åker iväg ☺ 


Av Viktoria Holmqvist - 2 januari 2013 20:25

  

Var trött på min gamla header så klickade snabbt ihop en annan.

Lite sommartema här i detta mörker ☺ Kommentera gärna vad ni tycker!



Av Viktoria Holmqvist - 2 januari 2013 17:15


Ursäkta överredigeringen på vissa bilder, den beror på att bilderna är redigerade på min gamla dator där kontrastet behöver vara högre än på nya datorn.

     

Bilden ovan är tagen av mig men glömde skriva på bilden.

                       

Av Viktoria Holmqvist - 2 januari 2013 13:48



Just nu...       

Jobbade 7-14 idag, och nu har jag bara tagit det lugnt. Resten av kvällen ska jag väl bara umgås med mamma, ingen annan är hemma här nu före imorgon så. Har tyvärr inget intressant att komma med nu. 


Ovido - Quiz & Flashcards