Enjoy life -

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Viktoria Holmqvist - 13 januari 2013 20:36

Här kommer fortsättning på vad jag har gjort 2012.

 

Februari: En månad det hände ganska mycket. Hade bl.a filmkvällar med Karin, känsloutbrott  med Pau (haha), fotoshoot med mig själv. Spenderade även första veckorna av praktiken i Hangö med Daniela. Riktigt bra månad!


 

Mars: Var de flesta helgarna i Västanfjärd, där var jag på 2 konserter, Sanna Nielsen och en annan med olika artister, Olivia fyllde 2 år. Var även de sista veckorna av praktiken i Hangö och härjade på med Daniela, I Ekenäs hade jag kusinerna på besök, lite hemmapartyn och sådant.


   

April: En månad jag glad, det blev våår! Var och fotade både med Karin, Cato och Tanja&Daniela. Började även bilskolan (elr det kanske var i mars). Var även och se på Mikko Sipola på torget, till Karis och hälsade på Leli och hälsade på kusinerna. Vappen firades med en massa människor i Ekenäs med grillfest och sedan stan.


 

Maj: Kan nästan säga att det var en av mina bästa månader i mitt liv hittills! Det hände så mycket och var så bra månad. Hemmakvällar med ljuvliga människor, första doppet sent en kväll, cruis, shoppingresor, långa promenader på kvällarna med bl.a Pau/Xiu, Catos 18 års middag, jag fyllde 18 och fick körkort!, sommaren började komma osvosv..! 


Av Viktoria Holmqvist - 13 januari 2013 11:26

Söndag redan? Veckorna bara springer iväg känns det som. Gårkvällen var okej, feelisen var okej men kroppen var trött. Vi dansade en del men var hemma lite över 2 redan. Men bra sällskap var det ju iallafall! :--) 

Idag blir det mysdag, men bara film och ta det lugnt! Trotts det ska jag nu ändå sätta på en maskin tvätt. 


 

Fest · Vardag · we
Ovido - Quiz & Flashcards