Enjoy life -

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Viktoria Holmqvist - 19 mars 2013 21:24

Skulle jag bara få välja en sak att äta livet ut, så skulle det vara jordgubbar.

Jag har jättesvårt för att bli kär.

Förut tänkte jag bara på vad andra tyckte och tänkte om mig, nu är jag starkare och försöker gå min egen väg.

Jag byter hårfärg minst 3 gånger per år, men färgar det dock mycket oftare.

Jag har VÄLDIGT blandad musiksmak.

Jag kan komma ihåg småsaker som hände för flera år sedan, medan jag ofta glömmer saker som just hände.

Folk får ofta ett första intryck av mig att jag är väldigt ordningssam och vet var jag står på jorden, men egentligen är jag väldigt tankspridd och rätt så slarvig.

Jag har svårt att hålla det redigt runt om kring mig, även fast jag hatar då det är oredigt.


 


Ovido - Quiz & Flashcards