Enjoy life -

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Viktoria Holmqvist - 28 mars 2013 22:04

 

Så hade man påsklov igen. Tänk att det bara är två månader kvar av skolan och sedan är jag färdig närvårdare?! Går inte riktigt att förstå. Har idag också fått närvårdarmössan som vi ska ha på på dimmenssionen ☺

Hade skola mellan 9.00-10.30 idag, och sedan blev det massage, vilket gjort att jag är helt öm i hela kroppen och har tejp på axlarna som spänner. Men inte kan jag klaga så mycket, eftersom mitt liv just nu är så bra. 

Efter massagen for jag och finaste Cato till Harolds och fira att det är påsklov och så fick vi dessutom "ledigt" hela nästa vecka!

Ikväll var vi först med Daniela till abc på kaffe och sedan fortsatte (som vanligt) jag och C att cruisa till ungefär nu då jag just kom hem. Så tack igen för en rooliig kväll, hihi! 

Nu blir det snart sängen har jag påkänn. Godnatt♥


Ovido - Quiz & Flashcards