Enjoy life -

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Let love find you

Av Viktoria Holmqvist - 16 januari 2013 22:46


Hejsan, även idag har varit en sådan dag jag inte hunnit blogga. Hade skola mellan 8.30-15.30 och efter det bestämde jag och Daniela att vi åker en sväng iväg till mamma. Där satt vi och pratade några timmar tills vi sedan åkte och träffade Jenny och Jassu en stund! 

Imorgon kommer dagen bestå av studiebesök x2, info om slutarbetet, lite skola, simning med bästa C, packning och skolarbeten. Ska även försöka blogga några inlägg, har faktiskt en del ideér på kommande inlägg. So let´s see what will come..

  

Med dessa kloka ord stänger jag datorn och släcker lampan, sovsött!

 
 
Ingen bild

janina

17 januari 2013 14:56

heheh,tackar tackar ;)

 
Jessi

Jessi

17 januari 2013 20:31

Sv: Hehe, nåjaaa, int vet ja nu, finns många som haft det så mycket värre än mig :) Joo, jag känner mig stark nu, men det har jag endast gjort sen i oktober ungefär, tidigare var jag svag (kämpade mig upp, o föll ner igen för små saker). Hehe taack! Jo jag är väll nästan nöjd, men skall nog försöka mitt bästa för att bli lite mer så som jag vill ha det :)
Joo, kanske det. Jag vet egentligen inte varför jag sminkade mig så mycket och så. Dock var min bästis likadann och det blev ju sen en vana och jag såg upp till henne. Så hmmm, vet inte riktigt om det var så men nu när jag tänker tillbaka kan det bero på just det.
Hihi nämen va kuuul att höra!! :) Dock gör jag också saker som inte alls är bra, som jag nog int skriver ut o såå men :D elä de e ju sånt som alla sysslar med i tonåren så :)
Jag tycker du ska göra det, det gör allt mer intressant, dock är de ju upp till dej. O elaka kommentarer är aldrig roliga, men om man ignorerar de så betyder de att man är stark . Och om nån nu verkligen är så himla omogeon o kommenterar fult till något man varit med om, så jaa--aa var finns denns hjärna?
Jooo! Desamma<3

http://www.jessiis.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Holmqvist - 30 mars 2013 22:45

Ni kommer till min nya blogg här!

Av Viktoria Holmqvist - 30 mars 2013 13:24

    Glad påsk allihopa! Hoppas ni inte har ätit för mycket ägg. Själv har jag bara ätit ett stort påskägg ännu, men lite mera med små påskägg och annat godis, ops..  Igår kom min syster hit på besök och ska stanna tills imorgon. Då vi tidigare ...

Av Viktoria Holmqvist - 28 mars 2013 22:04


  Så hade man påsklov igen. Tänk att det bara är två månader kvar av skolan och sedan är jag färdig närvårdare?! Går inte riktigt att förstå. Har idag också fått närvårdarmössan som vi ska ha på på dimmenssionen ☺ Hade skola mellan 9.00-10...

Av Viktoria Holmqvist - 27 mars 2013 21:14

    Har haft en lite tyngre och jobbigare dag idag än igår. Mer orkar jag inte säga. Imorgon skola på förmiddagen, sen massage och ut och äta med Cato, bra början på påsklovet♥ Senare blir det även länk!  ...

Av Viktoria Holmqvist - 26 mars 2013 21:56


  Nomnom. Avslutar dagen med lite varma smörgåsar. Jag har som sagt varit ledig idag och hunnit med en hel del. Började dagen med nästan en timmes länk med Cato (som gjorde att jag nu har två stora blåsor på fötterna som svider..), sedan har jag även...

Ovido - Quiz & Flashcards