Enjoy life -

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Viktoria Holmqvist - 10 februari 2013 21:54

 

Några telefonbilder från Januari.


Nu ligger jag i sängen och ska just stänga datorn. Godnatt♥

Av Viktoria Holmqvist - 10 februari 2013 20:06

Oj, redan söndagkväll igen! Har haft ett bra veckoslut. Igår på dagen var jag med Daniela till Ikea och Jumbo, så det blev lite shoppat. Då vi kom hem var klockan så mycket att jag bara kom hem och fixade till mig lite och sedan åkte jag vidare till Cato där vi hade tjejkväll med Daniela, Tanja och Yassu. Kvällen bestod av spel, melodifestivalen, pizza, prat och skratt :-) 

Idag hade jag slö förmiddag och nu på eftermiddagen har jag byggt ihop lite från Ikea igår och ändrat om här i lägenheten lite, men ännu är det inte riktigt färdigt. Nu blir det dusch och sedan se någon film. Praktik imorgon igen!


   

Ovido - Quiz & Flashcards