Enjoy life -

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Viktoria Holmqvist - 4 februari 2013 21:44

Ny vecka. Nya chanser. Igen. Har inte egentligen tid att blogga nu, borde gå och sova, men.. 

Måndag är ett ord som bara betyder otur för mig. Jag hatar dem egentligen. De är inget problem att skolan börjar igen efter helgen och så men allt är bara väldigt trögt och går dåligt på måndagar, någon som håller med? Nåja, och idag har inte varit något undantag, har gått med migränliknande huvudvärk hela dagen och mått illa. Detta ledde då till att då jag kom hem från skolan låg jag i sängen enda till kl. 21, men har faktiskt fått en skoluppgift färdig som skulle vara inlämnad imorgon, och läst lite på tent. 

Imorgon hinner jag knappast blogga, ska vara barnvakt till min lilla tjej för andra gången, och denna gången hela eftermiddagen och kvällen! 

Förlåt för ännu ett onödigt och tråkigt inlägg. Har ingen inspiration.


 

Jag idag.

Ovido - Quiz & Flashcards