Enjoy life -

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Viktoria Holmqvist - 3 februari 2013 20:00

Ojoj vad jag är aktiv här.. Har inte haft tid eller så har jag inte haft inspiration.

Orkar inte berätta allt vad jag har sysslat med men har haft långhelg. På fredagen var vi lediga så då åkte jag, Cato och Daniela och shoppade till Mylly. På kvällen var jag hos Daniela och hade mys med The voice, lite gott och spelas. 

Lördagen spenderades hos mamma, där Lukas hade kalas. Det är hemskt vad åren går, han är tonåring redan! På kvällen var det förfest hos Daniela med Cato, Miki, Elin, Joel och Riku. Sedan blev det fe. Där blev det lite dansas och annars hängde vi bara med bl.a Fanny och Linn. 

Idag har det varit skolarbeten som har gällt. På kvällen har jag även varit med Cato och se på 2 futsal matcher. Riktigt bra helg! :-) 


Milton♥


Lånade 2 bilder av Cato.

  

Då vi var i Mylly åt Cato sin pizza såhär! Haha

 Gårdagen!


Ovido - Quiz & Flashcards